sunnuntai 8. maaliskuuta 2015

Tennarisukat

Novitan 7 Veljen langasta (kaksinkertainen) kudoin itselleni tennarit, eka sellaiset. Ohjetta ei ollut, mutta olen fb:n sukka porukassa ja siellä näin mitä ihanampia sukkia ja töppösiä. Tein melkein samalla periaatteella, kuin nuo minun ekat turkoosi töppöset. Nyt, kun sain valmiiksi, huomasin tekeväni virheitä. Mutta virheistä oppii ja tiedän, mitä teen seuraavan tennarin kanssa. Eka virhe on, kun tein nauhalipareesta liian paksun ja reijitys pitää alkaa heti toisesta silmukasta.... no, muita virheitä ei sitten tulekaan mieleen. Nauhat on lyhyet, mutta löysin kaapista tällaiset nauhan tähän hätään. Joko ostan pitemmät tai kudon nauhanyörin tai virkkaan. Nyt oli pakko saada ÄKKIÄ päivitettyä blogiin... jee, pikkasen tepinöissä kun olen. Ei ohjetta, pikkasen vaklasin ja miten muut ovat tehneet sen. Minulle oli tärkeää se, että se on helppo ettei jälkeen päin tartte alkaa opelee ja viimestelee... muuta kuin päätellä langat. Tennaria on monenlaisia, niin kuin tekijöitäkin, mutta olen tyytyväinen omaani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti